Қазақстан ұлттық бренд құнының өсуінен ТОП-10 елдің қатарына кірді

Уақыты: 2019-11-07 Көрлімі: 1973 Сипаттама

Жыл сайын Brand Finance компаниясы 100 ұлттық брендтің рейтингін жариялайды. Зерттеу авторлар...

f8f098eb329f6b7c0e2e0cf867a4ddb8_resize_w_520_h_.jpg

Жыл сайын Brand Finance компаниясы 100 ұлттық брендтің рейтингін жариялайды. Зерттеу авторлары ел бренді оның беделіне, өзін-өзі сәйкестендіруге және өзінің қазіргі және болашағы туралы түсінігіне, сондай-ақ мемлекеттің әл-ауқатына және оның әлемдік экономикада бәсекеге қабілеттілік және даму қабілетіне айтарлықтай әсер етеді деп санайды. Бұл туралы 7kun.kz - іскер жаңалықтар сайты хабарлады.

Биылғы зерттеу көрсеткендей, дамушы елдердегі ұлттық брендтер дамыған елдерге қарағанда әлдеқайда тез өседі. Осылайша, дамушы елдерде бренд құнының орташа өсуі 13,9%-ды, ал дамыған елдерде — барлығы 0,4%-ды құрады.

Рейтингте әлемнің 100 еліне талдау жүргізілді. АҚШ, Қытай және Германия брендтері әлемдегі ең қымбат болып қалды. АҚШ-тың бренд құны 27,8 трлн АҚШ долларын, Қытай — 19,5 трлн АҚШ долларын, Германия — 4,9 трлн АҚШ долларын құрады. Ең қымбат бренді бар алғашқы 5 елдің қатарына Жапония (4,5 трлн доллар) және Ұлыбритания (3,9 трлн доллар) кірді. Сонымен қатар, ТОП-10 тізімнен Франция, Үндістан, Канада, Оңтүстік Корея және Италия көрінді.

Қазақстан 7 сатыға көтеріліп, Жаңа Зеландия (45 орын) мен Иран (43 орын) арасында орналасқан 44 орынға (2018 жылы — 51 орын) ие болды. Айта кету керек, Қазақстанның бренд құны кейбір Еуропа елдерінің (мысалы, Португалия, Румыния, Венгрия, Словакия және басқалары) бағасынан қарағанда жоғары.

ЕАЭО елдері арасында рейтингке тек Ресей ғана кіріп, 14 орынды иеленді (2018 жылы — 18 орын).

Ұлттық брендтердің рейтингісін есептеу кезінде экономикалық, демографиялық және саяси факторлар, оның ішінде инвестициялық көрсеткіштер, туристік тартымдылық, зерттелген елдердің экономикалық өсу динамикасы, ұлттық тауарлар мен қызметтердің өндірісі, тұтынылуы және экспорты, адам капиталы және төрт негізгі сегментке біріктірілген басқа да параметрлер ескерілді.

Сондай-ақ, осы жылдың рейтингісінде Қазақстан ұлттық бренд құнының өсуі бойынша ТОП-10 елдің қатарына енді. Баға 41,9%-ға өсті, бұл рейтингке енген барлық елдер арасында 8-ші көрсеткіш болды.

Брендтің бағасы ең көп Ганада өсті: бір жылда бірден + 67,1%. Құнның өсу деңгейі бойынша алғашқы 5 елдің қатарына Уганда (+ 55,7%), Парагвай (+ 55,4%), Бангладеш (+ 53,8%) және Египет (+ 50,1%) кірді.

Жалпы, 2018 жылы ҚР экономикасының өсу қарқыны 4,1% — ды құрады. ҚР ЖІӨ 2018 жылы 61,8 трлн теңгеге жетті (бір жыл бұрын 54,4 трлн теңге).

2019 жылдың қаңтар-қыркүйек айларында ҚР премьер-министрі баспасөз орталығының мәліметтері бойынша, ЖІӨ өсімі өткен жылдың сәйкес кезеңіне қарағанда 4,3%-ды құрады. Ұлттық қордың активтері 2,4%-ға өсіп, 59,4 млрд долларды құрады, республикалық бюджетке кірістер 7677,6 млрд теңгеге жетті (100,8%), өсу қарқыны 112,6%-ды құрады.

9 айдың қорытындысы бойынша экономика өсуінің негізгі базалық көрсеткіштерінен Атырау, Шығыс Қазақстан, Түркістан, Жамбыл және Павлодар облыстарының әкімдіктері жұмыстың оң нәтижелерін көрсетті.


Дереккөз: 7kun.kz

Пікір жазу
  • "Бизнестің жол картасы - 2020" нәтижелері қорытындыланды
    Елбасы Еуразиядағы геосаяси жағдайға әсерін тигізетін қауіп-қатерді атады